تراختور
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

سيد محسن حسيني:هواداران تراختور جهاني شده اند


  سيد محسن حسيني ، ملقب به مرد خدا كه از بازيكنان بااخلاق تيم تراختور و در پست دفاع در خدمت تيم مي باشد، در فصل قبل بي شك يكي از ستارگان تيم بود كه توانست هفت گل براي سرخپوشان بثمر برساند.
خبرنگار باشگاه گفتگويي را با اين بازيكن با اخلاق انجام داده كه بترتيب ذيل مي باشد.
سيد محسن حسيني در مورد بازي با تيم پيكان گفت: تيم پيكان دراين بازي بدليل شكست در بازي قبلي با انگيزه بالايي به ميدان خواهد آمد اما ما براي برد به تهران آمده ايم و اميدوارم با كار گروهي اولين برد تراختوريها در اين بازي اتفاق افتد.
اين بازيكن با اخلاق در مورد تمرينات در ماه رمضان تصريح كرد و گفت:با توجه به اينكه اكثر بچه ها امر خدا را طاعت مي كنند و با زبان روزه به تمرينات خود ادامه ميدهند، برايشان بسيار سخت و طاقت فرسا است ،اما ما شيعه هستيم و بايداحكام شرعي را نيز انجام دهيم ولي خوشبختانه تمرينات ما دو سه ساعت مانده به افطاري شروع مي شود و بعد از اتمام تمرين تقريبا زمان افطاري فرا مي رسد.
وي در ادامه افزود : پست من در تيم طوري است كه بايد كار تدافعي انجام دهم اما در ضربات ايستگاهي سعي خواهم كرد براي سرخپوشان گلزني كنم و دل هوادارانمان را كه در تمام شرايط ما را حمايت مي كنند بتوانيم شاد و خوشحال كنيم.
وي در ادامه تصريح كرد:در بعضي از بازيهاي آسيايي و اروپايي در بين تماشاگران، هواداران تيم تراختور با پرچم يا شال تراكتور بچشم مي خورد كه اين نشان مي دهد كه هواداران تراختور جهاني شده اند
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس